fredag 1 juni 2007

Email-adress tillagd

Det är inte lätt att komma på tillräckligt många ämnen att skriva om för att hålla bloggen frekvent uppdaterad. Om jag endast skulle skriva om min egen ekonomiska situation, skulle jag inte kunna uppdatera bloggen så ofta och dessutom skulle den nog bli ganska tråkig.

Därför har jag nu lagt till en email-adress till vänster mellan profilen och bloggarkivet så att ni får chansen att tipsa mig om ämnen ni tycker att är intressanta eller vill veta mer om. Det borde ju förstås vara ämnen med någon slags anknytning till ekonomi. Jag kan inte lova att jag kommer att ta upp allt som tipsas om, men jag kommer att överväga allt som skickas in.

Kritik och/eller beröm mottages också med tacksamhet. Ja, i princip allt utom spam och oanständiga förslag är välkommet! Så börja maila nu!

Inga kommentarer: