måndag 6 augusti 2007

Nya bloggen tar sig

Ett par poster har jag hunnit med i den nya bloggen redan, men har ännu inte haft en enda besökare, och det är så jag vill ha det för tillfället. När man slår upp dörrarna på en ny blogg vill man ju gärna ha lite material där redan. Dessutom behöver jag finjustera wordpress-temat och plugins.

Något jag för närvarande funderar på är att om AdSense-annonserna skulle börja ge tillräckligt mycket inkomst, skulle man kunna återinvestera pengarna i AdWord-annonser, som i sin tur förhoppningsvis skulle leda till mer AdSense-intäkter.

Jag kommer säkert att presentera projektet här framöver, om det faller ut väl, men det tar nog ett tag till än. Mina förhoppningar är att jag skulle ha tid att skriva i båda bloggarna parallellt, fast det är för tidigt att säga hur det blir än.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. And Bye.