fredag 24 augusti 2007

Äntligen en fondmäklare!

Det har inte blivit något bloggande för mig på några dagar. Det händer mycket just nu. Jag har bytt arbetsuppgifter och privatlivet går på fulla varv.

Jag har i alla fall lyckats hitta en fondmäklare åt mig. Jag har haft problem när jag har försökt fylla i medlemsavtalet på svenska Nordnets hemsida, men nu hittade jag en finsk fondmäklare, Eufex, som inte heller har några extra avgifter förutom de som fondbolagen tar. Eufex har ungefär 450 fonder från 30 fondbolag att välja på. Sidan är enbart på finska, men kanske det är lika bra att jag får lite övning.

Förhoppningsvis ska det ökade urvalet få lite fart på mina investeringar. Idag tror jag att jag ska gå igenom lite fonder och se vad jag ska satsa den här månadens insats på.

2 kommentarer:

oberoende2022 sa...

Hejsan!

Tack för en trevlig blogg, är du intresserad av ett länkbyte?

mvh
johan

den 25 augusti

Jack of all Trades sa...

Javisst! Din blogg är tillagd i länklistan!